8. martā Angāra koncertzālē mūsu sirdis priecēja vispatiesākie mīlestības vēstneši – Mazais Princis un Čipsis & Dullais, kuru romatiskajā atmosfērā koši nosvinējām Sieviešu dienu ar rožu un konfeti salūtu, ar dziesmām par mīlestību un par Jums – stiprās, daiļās un fantastiskās dāmas.
Dalies ar galeriju:
🎤 MAZAIS PRINCIS
Mazais Princis ir grupa, kas ar savu unikālo pieeju un mīlestības filozofiju ir iemantojusi īpašu vietu latviešu mūzikā. Viņi sevi dēvē par “mūzikas pārstrādes uzņēmumu”, jo koncertos nevis vienkārši spēlē mūziku, bet rada atmosfēru, kurā klausītāji kļūst par daļu no priekšnesuma, dziedot līdzi pazīstamākajām melodijām.
Grupā apvienojušies talantīgi mākslinieki – no solista un taustiņinstrumentālista līdz akordeonistam, ģitāristam un deju meistaram. Katrs no viņiem piešķir mūzikai savu īpašo skanējumu, turklāt grupa regulāri pārsteidz klausītājus ar radošām sadarbībām un neaizmirstamiem koncertiem, sākot no lielajiem festivāliem līdz intīmākiem priekšnesumiem.
Mazais Princis dzīvo ar pārliecību, ka mīlestība var izmainīt pasauli. Kā jau mīlestības vēstnešiem tas pienākas, viņu dziesmas caurvij vārdi par mīlu un sievieti. Ar devīzēm, piemēram, “Kas mīl, tas mīl, kas nemīl – tas mīlēs!”, viņi aicina pievērsties sirsnībai un dzīvespriekam, veidojot mūziku, kas iedvesmo un dziedē dvēseli.
🎤 ČIPSIS UN DULLAIS
Čipsis un Dullais ir latviešu mūzikas dzīvesstila zīmols, kas izpilda lielākoties romantiskas dziesmas žanrā, ko paši dēvē par “jaunā viļņa šlāgeri”.
Paši mākslinieki saka: “Mēs neesam mehāniski, mēs esam organiski. Mūsu dziesmās nav jēgas, tajās ir ceļavārdi.”
Grupa pastāvēšanas laikā ir izdoti divi mūzikas albumi un labāko dziesmu izlase. 2012. gadā izdotais debijas studijas albumu “P.S. es Tevi mīlu”, 2016. gadā saņēma Alternative.lv gada balvu kā “Alternatīvākā grupa”. 2020. gada jūnijā duets izdeva otro albumu “Bravo!”, kas tika nominēts Latvijas mūzikas ierakstu gada balvai “Zelta mikrofons 2020” kategorijā “Šlāgermūzikas albums”. 2023. gadā tika izdota labāko dziesmu izlase “Zelta večuki” vinila formātā.
Tautā iemīļotās dziesmas “Kad meitene skumst” un “Asaras” straumēšanas platformās jau noklausītas vairāk kā 500k reizes, un dzīvesstila zīmols regulāri uzstājas uz visām Latvijas skatuvēm.